Moet ik een account maken om toegang te krijgen tot mijn bestelling?
Ja, om een cursus, (Re)Connect of het programma aan te schaffen is het noodzakelijk om een account te maken.
Hoe werkt het bestelproces?
Welke betalingsmogelijkheden zijn er?
Je kunt betalen via de volgende betalingsmogelijkheden:
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Na betaling is je bestelling direct beschikbaar onder 'Bestellingen' in je persoonlijke account. Je hebt levenslang toegang tot je aankoop.
Geeft Parents of Play ook presentaties en workshops?
Absoluut! Je kan ons een bericht sturen via het contactformulier.
Kan ik een review of testimonial geven?
Heel graag zelfs! Reviews en testimonials zijn cruciaal om onze producten te blijven verbeteren en nieuwe producten te ontwikkelen. Je kan een review of testimonial sturen via het contactformulier of plaatsen in de Parents of Play Community Facebook groep. Bij voorbaat dank!
Wat is het voordeel van een digitale leeromgeving?
Parents of Play gebruikt een digitale leeromgeving om mensen de gelegenheid te geven op elk gewenst moment en via ieder digitaal apparaat gebruik te maken van onze diensten. Daarnaast vind je al je aankopen op één overzichtelijke centrale plek en kun je makkelijk vragen stellen of contact opnemen via de Parents of Play Community Facebook groep of het contactformulier. Je hebt toegang tot de digitale leeromgeving door in je persoonlijke account op 'Bestellingen' te klikken en vervolgens op 'Bekijk lesmateriaal' te klikken.