1. Opleider: Parents of Play.
2. Klager: een deelnemer aan een training, of eigenaar van een product.
3. Klacht: klacht over de organisatie of de inhoud van de training of het product, of de wijze waarop deze wordt verzorgd.
4. Onder klacht wordt niet verstaan een klacht als gevolg van seksuele intimidatie, discriminatie, agressie, geweld, pesten of intimidatie. Hiervoor geldt een separate klachtenregeling.
1. De klacht dient via het contactformulier te worden ingediend bij de directie van de opleider.
2. Er staat geen klachtrecht open tegen een besluit van algemene strekking.
1. De directie bevestigt de ontvangst van de klacht aan de klager binnen vijf dagen.
2. De directie verstrekt aan de klager alle relevante informatie met betrekking tot de klacht waarover de directie beschikt.
3. Binnen ten hoogste vier weken na ontvangst van de klacht stelt de directie de klager in de gelegenheid om zijn klacht toe te lichten. Van deze toelichting wordt een verslag opgesteld en naar de klager verzonden.